bara sådääär

tillbaka i hufvudstaden sedan lite mer än en vecka o STORMTRIVS. jag ska aldrig mer lämna stockholm, jag ska aldrig lämna kommungränsen,jag ska aldrig mer lämna er.
tar tag i mitt liv o härjar på dagis där jag utvecklar mitt sociala o interlektuella nätverk. känns bra tycker jag.
annars är jag mest homo o kultiverar mej tillsamans med annat löst folk o bihang.
ska discodansa hela helgen föt att härda nästkommande vecka samt planera stordåd för ASIA.
uppdateringen är över, jag ska bättra mig o börja ett nytt liv på måndag.
men nu är det ordförande Persson o jag är alldeles för borglig för att missa det.
IMORGON ÄR EN ANNAN DAG

the kooks- she moves in her own way

PS.1 föresten vill nån spana in fibes oh fibes 13 april? SKRIK!!
PS.2. imorron blir jag rikskändis. håll utkik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback