ännu en lördag

MAXIMAL SMÄRTA!!   nej nu överdrev jag. gillar att överdriva, mitt liv blir så mycket intressantare då. vissa kallar det mytomani, jag kallar det fantasifullt.
ang. smärtan tror jag att jag sträckt mej i vänstra skulderbladet. finns det någon huskur?
eller räcker det att hyra en gayig dansfilm från statoil enbart för att längta tillbaka till mina forna glansdagar på barbros balettskola? nog med träning för idag alltså.

Föresten har jag inkasserat Per Hagmans nya bok,. så nu blir det herr hagman o jag på bali. 
fredag klockan 1.05 avgår planet. om nån vill vinka..

wonderboys- heartbroken.  för det är ingen riktig sommardag utan den.

Kommentarer
Postat av: kajsa

tjjao girl. du å ja verkar mest vara ett omringande dassigt par. därför försöker ja nå dg på bloggen. budskap 1. du , ring mig, i tried men ja antar att du jobbar. 2. älskar dig.

2007-04-23 @ 10:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback